torsdag, oktober 06, 2005

Industry:law

Jag tittade just på min egen presentation här intill. Man bör göra det ibland så att man minns vem man är. (oah - det där var snott rakt av!). Nåväl. Det står Industry: law där. Det låter som en bandnamn - ett riktigt bra ett också. Slumpen är poetens bästa vän.

På tal om bandnamn så ringde en av mina äldsta vänner just. Det går åt helvete även för honom - ekonomin och familjen kajkar, men hans musikaliska karriär går framåt. han bröjar så smått spela med sina idoler. Och han har foten inne i Gotlands lilla musikvärld. Bara det vore ett skäl att hitta ett jobb där.

Men allvarligt talat - prishöjningen på Gotlandstrafiken? Är de på riktigt inte friska?

I min gamla egenskap av Döden har jag fått reklam av Prinsessan Glamour. Man tackar och rosslar.

1 Comments:

Blogger älvan said...

Och nu kan jag äntligen kommentera och säga att det är mig du snott det där av!

16/10/05 17:50  

Skicka en kommentar

<< Home